Wij zijn al volop aan het oefenen om donderdag mee te kunnen dansen met de "move tegen pesten".
Wil je thuis ook eens oefenen?
http://www.ketnet.be/kijken/move-tegen-pesten/iedereen-brullie
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Klein maar ongelooflijk fijn!
Wij zijn al volop aan het oefenen om donderdag mee te kunnen dansen met de "move tegen pesten".
Wil je thuis ook eens oefenen?
http://www.ketnet.be/kijken/move-tegen-pesten/iedereen-brullie
