Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Klein maar ongelooflijk fijn!
Met een beetje veel vertraging (helemaal de schuld van de schrijver-in-kwestie) tonen we jullie de foto's van het Kindermuseum in Brussel. De kinderen van het eerste en tweede leerjaar beleefden er een hele fijne, maar vooral ook leerrijke dag.
