twitter
rss

Met een beetje veel vertraging (helemaal de schuld van de schrijver-in-kwestie) tonen we jullie de foto's van het Kindermuseum in Brussel.  De kinderen van het eerste en tweede leerjaar beleefden er een hele fijne, maar vooral ook leerrijke dag.





















0 reacties:

Een reactie posten