En toen was het tijd om onze jongens en meisjes van het zesde leerjaar uit te wuiven. Zij staken een hele afscheidsshow in elkaar: de moord op juf Marianne en meester Thomas. Alle leerkrachten waren verdacht en werden één voor één geëlimineerd. Juf Karen had geluk, zij was te lief. Meester David redde zich met zijn mooie ogen. Juf Frieda daarintegen werd bijna meegenomen naar de gevangenis. Gelukkig bleek al snel dat de leerkrachten allemaal onschuldig waren. Oef!
Na het optreden volgde het officiële moment: het diploma! Ze hebben allemaal de eindmeet succesvol gehaald. Dat moest gevierd worden: een knallende fuif volgde (samen met onze ex-zesdeklassers van vorig jaar) en tot slot bleven de kinderen ook op school slapen.
