De poort van onze school werd opengezet voor alle mama's en papa's en de nieuwe kindjes die naar Tilia komen. We zagen ook veel oud-leerlingen de revue passeren. Tof om hen weer te zien en te horen hoe het nu met hen gaat!
Het oudercomité zorgde traditiegetrouw voor een cavabar. En zoals steeds was dat een groot succes!
