twitter
rss

Onze toekomstige nieuwe vriendjes (de derde kleuterklas van De Zandkorrel) kwamen vanmiddag  kennismaken met onze school.  Ze werden goed in de watten gelegd door de kinderen van het eerste en vijfde leerjaar.  Eerst maakten ze kennis met de klas, mochten ze al even aan de slag en daarna was er een groot doorschuifspel.  Natuurlijk moest er ook gewerkt worden.  Het werd alvast een fijne namiddag!  Tot binnenkort!












0 reacties:

Een reactie posten