GS Tilia Melsbroek
Klein maar ongelooflijk fijn!
Laat de zon maar komen!
26 graden, 30 graden, 35 graden ... Wat het ook wordt, wij zijn er klaar voor!
(een ochtendbeeld uit het tweede leerjaar)
0 reacties
|
0 reacties:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Blog archief
►
2021
(27)
►
september
(1)
►
juni
(11)
►
mei
(5)
►
april
(3)
►
maart
(1)
►
februari
(1)
►
januari
(5)
►
2020
(52)
►
december
(9)
►
november
(5)
►
oktober
(13)
►
september
(10)
►
juni
(1)
►
april
(3)
►
maart
(4)
►
februari
(4)
►
januari
(3)
►
2019
(47)
►
december
(10)
►
november
(9)
►
oktober
(7)
►
september
(1)
►
mei
(3)
►
april
(1)
►
maart
(5)
►
februari
(5)
►
januari
(6)
►
2018
(48)
►
december
(1)
►
november
(3)
►
oktober
(3)
►
juni
(1)
►
mei
(6)
►
april
(2)
►
maart
(18)
►
februari
(14)
►
2017
(85)
►
december
(7)
►
november
(9)
►
oktober
(17)
►
september
(4)
►
juli
(3)
►
juni
(4)
►
mei
(21)
►
maart
(3)
►
februari
(12)
►
januari
(5)
►
2016
(78)
►
december
(1)
►
november
(6)
►
oktober
(11)
►
september
(2)
►
juni
(2)
►
mei
(6)
►
april
(27)
►
maart
(7)
►
februari
(6)
►
januari
(10)
►
2015
(111)
►
december
(5)
►
november
(7)
►
oktober
(29)
►
september
(11)
►
augustus
(2)
►
juni
(4)
►
mei
(2)
►
april
(32)
►
maart
(8)
►
februari
(11)
►
2014
(99)
►
december
(6)
►
november
(4)
►
oktober
(6)
►
september
(14)
►
juni
(13)
►
mei
(4)
►
maart
(24)
►
februari
(21)
►
januari
(7)
▼
2013
(90)
►
december
(3)
►
november
(5)
►
oktober
(4)
►
september
(33)
►
augustus
(1)
▼
juni
(9)
Het Tiliateam wenst je een fijne vakantie!
(VR)EET!
Een Ikeaverrassing
Fuiven maar!
Afscheid van ons zesde!
Opendeur
Laat de zon maar komen!
We zetten onze deuren open!
Onze nieuwe vriendjes
►
mei
(3)
►
april
(7)
►
maart
(13)
►
februari
(5)
►
januari
(7)
►
2012
(105)
►
december
(12)
►
november
(2)
►
oktober
(11)
►
september
(28)
►
augustus
(1)
►
juni
(11)
►
mei
(4)
►
april
(35)
►
maart
(1)
Volgers