twitter
rss

Beste mama's en papa's

Na ons grootouderfeest van afgelopen donderdag zijn wij 14 messen kwijt.  Aangezien de kinderen zelf bestek mee hebben gebracht, zou het kunnen dat sommigen met het verkeerde mes thuis zijn gekomen.  Wij hebben het bestek van De Corren geleend en zouden dit dus zo snel mogelijk terug moeten vinden=.

Ouders die een "vreemd mes" in hun keukenlade hebben liggen, mogen altijd een seintje geven aan juf Kim (kim.roels@gmail.com).  Dan bezorgt zij na de paasvakantie alles terug aan de verantwoordelijken van De Corren.

We wensen jullie een zonnige en ontspannende paasvakantie toe!
Groetjes
Kim


0 reacties:

Een reactie posten