twitter
rss

Dag mama's en papa's

Onze vijfde- en zesdejaars zijn goed toegekomen in Nieuwpoort.  Hieronder alvast de eerste sfeerbeelden van het leven aan zee onder een helderblauwe hemel. 











2 reacties:

  1. Tof dat jullie al zo snel fotootjes gepost hebben. Bedankt daarvoor. De kids zijn duidelijk in volle vorm. Geniet nog van het Nieuwpoortse zonnetje. Groetjes Veerle (mama Tara)

  1. Super !!!! Heel veel plezier daar xx

Een reactie posten