Onze vijfde- en zesdejaars zijn goed toegekomen in Nieuwpoort. Hieronder alvast de eerste sfeerbeelden van het leven aan zee onder een helderblauwe hemel.
Tof dat jullie al zo snel fotootjes gepost hebben. Bedankt daarvoor. De kids zijn duidelijk in volle vorm. Geniet nog van het Nieuwpoortse zonnetje. Groetjes Veerle (mama Tara)
27 april 2015 om 04:37
Tof dat jullie al zo snel fotootjes gepost hebben. Bedankt daarvoor. De kids zijn duidelijk in volle vorm. Geniet nog van het Nieuwpoortse zonnetje. Groetjes Veerle (mama Tara)