twitter
rss

De buschauffeur vraagt vriendelijk om rekening te houden met de bus wanneer je aan Tilia parkeert.  De bus moet voldoende ruimte hebben om te passeren en uit te laden. 

Dank u!

0 reacties:

Een reactie posten