De afgelopen weken werd vaak naar ons grote project "de muur" gepolst. Tijdens de kerstmarkt was iedereen al heel nieuwsgierig en dat ging sindsdien enkel in stijgende lijn. Het geld van de kerstmarkt wordt zoals beloofd besteed aan een grote muurschildering onder ons afdak. Vorige week gingen de leerkrachten al aan de slag om de basis in orde te brengen: een product om te beschermen tegen water werd aangebracht en vervolgens kwam er een zwarte grondlaag op de muur.
Vandaag volgde dan de volgende stap ... De kunstenaar ging aan de slag! Vanochtend zag het er nog zo uit:
Vanavond moesten we al even met onze ogen knipperen. Wauw! Op enkele uren tijd verscheen een prachtig deel van onze "beestige" muurschildering. Spannend, niet waar?
Benieuwd naar dé grafitti kunstenaar en zijn werken? Kijk dan zeker eens op http://www.smates.be
