Dag mama's en papa's, oma's en opa's en trouwe Tilia-fans
Het schooljaar is weer van start gegaan. De juffen en meesters hadden er zin in en waren al enkele weken aan het werken in hun klas. Stiekem telden ze allemaal af naar 1 september. Gisteren was het dan zo ver: vele vertrouwde gezichten, maar ook enkele nieuwe. We kijken er naar uit om alle vakantieverhalen te horen en om met iedereen aan de slag te gaan.
Net zoals vorig jaar kan je hier ons reilen en zeilen volgen. We beginnen al meteen goed! Vandaag stonden we met onze knappe Tilia-snoeten in de krant.
Tilia in de krant
Wil je ons echt op de voet volgen? Dan kan je jezelf abonneren op onze blog. Zo krijg je een berichtje in jouw mailbox wanneer er iets nieuw verschijnt. En natuurlijk mag je ook altijd een leuke reactie achterlaten. Dan weten wij meteen wie dit allemaal leest.
We wensen groot en klein een fijn schooljaar toe!
Het Tilia-team
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
