twitter
rss

Beste ouders

We zitten hier in bosrijk gebied en we ravotten er op los.  We hebben de kinderen geleerd om elkaar te controleren op tekenbeten.  We controleren ook regelmatig zelf zodat er geen teken gemist worden.  Graag willen we jullie vragen om vrijdagavond ook zelf nog even je kind van kop tot teen te checken. 

Alvast bedankt!
Groetjes
De juffen en de meester

0 reacties:

Een reactie posten