twitter
rss

Op donderdag trokken we met z'n allen al fietsend door Genk.  De ene groep belandde in KRC Genk, de andere groep ging terug in de tijd in Bokrijk.  Daarnaast brachten we allemaal een bezoek aan C-Mine. 

Hieronder alvast wat sfeerfoto's van het Genkse stadion.  Een droom werd werkelijkheid voor sommigen ... 

(De boete van 1000 euro voor het betreden van het heilige gras verrekenen we via de volgende schoolfactuur.)















0 reacties:

Een reactie posten