twitter
rss

Het weer bleef ons dinsdagavond parten spelen.  We volgden de buienradar op de voet, want we hadden tijdens ons bezoek aan Cosmodrome een heldere sterrenhemel nodig.  Maar we hadden pech.  Bewolking en regen zorgden ervoor dat het dak boven de telescoop gesloten bleef.  Gelukkig was er nog een enorm leuke en leerrijke 3D-film over het heelal.  De kinderen werden er op slag stil van ...  Of zou die 15 kilometer mountainbiken, gevolgd door 6 km naar het zwembad en anderhalf uur zwemmen daar iets mee te maken hebben?



0 reacties:

Een reactie posten