Niet alleen onze kamers houden we netjes. Zo één keer per week proberen we ook de kinderen van kop tot teen te ontsmetten. Niets zo goed als een scheut chloor om alle bacillen, beestjes, modder, tomatensaussporen, ... te verwijderen.
We trokken dinsdag - met de fiets - naar het zwembad van Genk. Het weer was ons gunstig gestemd ... Toen we richting het centrum reden dan. De terugweg was nog natter dan het zwembad. Maar jullie kennen ons: zonder zeuren reden we tegen een topsnelheid naar ons verblijf. (Lees: "Iedereen zaagde zich te pletter en het werd dan ook ieder voor zich: trappen, zwijgen en vooral je plan trekken.")
Het zwembad zelf was top. Meester Thomas dobberde in het plonsbad, juf Lien relaxte in het bubbelbad, juf Monnik nam plaats in de reddersstoel, juf Karen zoefte van de babyglijbaan en juf Kim oefende haar salto's op de duikplank. Ah ja ... en de kinderen vonden het ook plezant.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

6 februari 2017 om 11:13
fris duikje