GOEIEMORGEN! Kwart voor acht! Opstaan!
Oei, is dat van al dat wandelen? Tijd voor actie! Eerst ontbijten en daarna ...
Fuifdag vandaag dus we hebben de beentjes alvast los geschud!
Nu zijn de kinderen en leerkrachten aan het sporten: een uurtje boogschieten en ook nog hockey.
Tussendoor is er tijd voor vrij spel. De meesten spurten dan naar het voetbalveld of halen hun step of rolschaatsen boven. De zon is dan ook volop van de partij.
Vanmiddag gaan we nog eens aan de slag in het bos: we spelen een groot bosspel. Eerst kampen bouwen
en daarna actie. Ik heb gehoord dat er ook Engels aan te pas komt ...
