Klein maar ongelooflijk fijn!
Ja, ja, we vonden het internet! En het is zelfs sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeel.
Wauw!! Dat muurklimmen ziet er tof uit!!!
Stretching na wandeling: goed idee! Morgen donderdag krijgen ze zonnig dag: gelukkig voor iedereen!
19 maart 2014 om 07:51
Wauw!! Dat muurklimmen ziet er tof uit!!!