twitter
rss

Klik op deze link:  Foto's

We plaatsen beetje bij beetje extra foto's in deze link.  Kijk dus regelmatig opnieuw!

4 reacties:

  1. Ik denk dat iedereen daar zich goed amuseert :-) Tof tof, doe zo voort en geniet van deze stralende dag :-)

  1. Wij zijn bevoorrechte ouders :) 12 mensen die de blog volgen. Spijtig want wij zitten iedere dag echt ongeduldig te wachten om nieuws vanuit Genk te krijgen.
    Hoe leuk het daar ook mag zijn, wij zijn in ieder geval blij dat ze morgen terug thuis zijn want we missen onze Dylan wel echt (ja ja, ik weet dat ik toen ze vertrokken waren "Party time riep)

  1. Heel erg bedankt voor de fotootjes. Het is daar duidelijk heel plezant. Maar we zullen maar niet te veel voorzien voor het weekend want ik vrees dat ze wel wat extra slaap gaan nodig hebben :)

  1. Zo fijn al die foto's. Het thuisfront is zeer blij dat we alles een beetje kunnen volgen. Met dank voor die grote inspanning!

Een reactie posten