twitter
rss











2 reacties:

  1. Bedankt voor de fotootjes en het leuke verslag. Het zagen er al 2 toffe dagen uit !

  1. Het doet deugt te lezen dat het allemaal goed gaat. En inderdaad aan de foto's te zien ziet het er allemaal ok uit. Zeker met een lachende Dylan op verschillende foto's :)
    We zijn benieuwd naar meer.
    En is er stromend water? Of zitten jullie te ver in Limburg ;p

Een reactie posten