twitter
rss


De afscheidsfuif is net begonnen.  Traditioneel zorgden de meisjes van het zesde voor de looks van juf Lien en Kim.  Van hen zijn er vandaag dan ook geen foto's.  Zij zitten verstopt achter een plant.  ;-)

In de loop van de avond volgen er nog meer foto's.

1 reacties:

  1. Toffe sfeer! ;)
    groetjes uit Melsbroek van de hele familie x

Een reactie posten