De afscheidsfuif is net begonnen. Traditioneel zorgden de meisjes van het zesde voor de looks van juf Lien en Kim. Van hen zijn er vandaag dan ook geen foto's. Zij zitten verstopt achter een plant. ;-)
In de loop van de avond volgen er nog meer foto's.
|
20 maart 2014 om 14:26
Toffe sfeer! ;)
groetjes uit Melsbroek van de hele familie x