twitter
rss

Na een uur en een kwartier eenzaam op de snelweg richting Limburg kwamen we toe in Genk.  De paarden stonden paraat om ons te begroeten.  We sleepten onze koffers richting het nieuwste gedeelte van Kattevenia: de kamers zijn heel ruim en enorm mooi.  Iedereen is dan ook enorm tevreden. 

We hadden al een druk programma: we verkenden het domein, hebben heel veel geravot, de ene groep gingen mountainbiken en de andere muurklimmen. 

Ook het eten is top: vanmiddag was er lekker erwtensoep, gebakken aardappeltjes - kalkoen - boontjes en een stukje fruit.  Voor het vieruurtje bakte de kok verse wafels.  Jammieeeeeee! 

Gelukkig maar, want met al dat bewegen beginnen onze maagjes regelmatig te knorren.

Foto's komen er zo meteen aan.  Het internet is tergend traag, maar we doen ons best om er toch enkele leuke kiekjes op te zetten!

Groetjes van ons allemaal!!!

2 reacties:

  1. Hoe leuk ! We zijn blij dat jullie goed zijn toegekomen. Geniet maar van de fijne dagen daar in die prachtige omgeving. Dikke kussen aan ons Taartje.
    Veerle, Sven en Luna Van Meerbeeck

  1. Wij zijn blij te lezen dat ze goed zijn aangekomen. Hopelijk beleven ze daar ook een onvergetelijke week.
    We wachten vol ongeduld af naar de eerste foto's en nieuwe verhalen van dag 2 :)

Een reactie posten