Na een zeer vlotte rit over Vlaamse wegen kwamen we toe in het regenachtige Nieuwpoort. Even overwogen we om door te rijden naar Zuid-Frankrijk, maar de liefde voor onze Belgische kust overwon. (Ok, ok, en de schrik voor de factuur.)
Nadat we ons installeerden in onze hutjes, trokken we onze warmste kledij uit en gingen we op stap. De vismijn, monument hier, monument daar, de tenen van de ganzenpoot, ... Heel wat geschiedenis passeerde de revue.
Natuurlijk was er ook tijd voor ontspanning. Ravotten op het strand, duikje in de zee (grapje ... alhoewel ...), schelpen zoeken ...
Het was een goed gevulde dag!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
