Na het lekkere middagmaal (we hebben een privé-kok in Nieuwpoort) gingen de kinderen op stap met twee sportmonitoren. Nadien hadden ze nog voldoende energie om ook met ons te sporten en spelen.
We belden even naar onze directeur en schepen van onderwijs om te checken of onze verzekeringspolis in orde is. Nadien waagden we ons aan een initiatie baseball. Dat gaat in het begin gepaard met de volgende kreten: "Oeh", "AAAAH", "Pas op, hé!". Na een half uurtje klinken de begeleiders dan als volgt: "Harder kloppen!", "Geef er dan toch een mep op!", "Loooooooooooopeeeeeeeeeeeeuhhhhh". Tot slot willen ze dan ook zelf bewijzen dat ze ook op die bal kunnen kloppen. Hoe dat dan afloopt, houden we even voor onszelf. We hebben de afgelopen week weer gemerkt dat we toch wel lichtjes fanatiek kunnen zijn in het eerste zijn, snelste zijn, ...
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
