twitter
rss


Hebben jullie al gezien wat een prachtig weer wij hebben?  De kindersnoeten zien er nog ongeschonden uit, maar de leerkrachten hebben al wat last van extra blozende wangen en een rode neus.  


0 reacties:

Een reactie posten