Wisten jullie dat ijsberen heel gezond is?
Voorstanders vinden dat het heel gezond is. Het contact met het koude water maakt endorfines in je lichaam vrij waardoor je de hele dag barst van de energie en je heel gelukkig voelt. Eigenlijk geeft het je een kik en heb je hetzelfde gevoel als na een benji-sprong of een duosprong uit een vliegtuig. Wanneer je uit het water komt, heb je een warm gevoel en lijkt het wel of heel je lichaam tintelt. Het zou je weerstand verhogen en je bloedsomloop stimuleren.
En wisten jullie dat het welzijn van elk kind altijd voor ons voorop staat?
