twitter
rss

Wat hadden we weer geluk dit jaar!  Juf Monnik was terug van de partij om ons te vergezellen.  Juf Monnik is goud waard voor de juffen en meester: ze heeft tonnen energie, altijd goed gezind en vooral ook engelengeduld!  (En 's nachts geraakt ze sneller - met de glimlach - uit bed dan de andere begeleiders.)

Dikke merci voor het fijne gezelschap en harde werk, juf Monnik!








0 reacties:

Een reactie posten