Wat hadden we weer geluk dit jaar! Juf Monnik was terug van de partij om ons te vergezellen. Juf Monnik is goud waard voor de juffen en meester: ze heeft tonnen energie, altijd goed gezind en vooral ook engelengeduld! (En 's nachts geraakt ze sneller - met de glimlach - uit bed dan de andere begeleiders.)
Dikke merci voor het fijne gezelschap en harde werk, juf Monnik!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
