Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Klein maar ongelooflijk fijn!
Na een korte/lange/rustige/drukke/zware/ontspannende (schrap wat niet past) nacht vonden we toch enkele (niet veel) sportievelingen om de dag te starten met een kort loopje. Onder een stralende ochtendzon liepen we langs de havengeul naar het staketsel en weer terug. Zalige start van de dag!
