twitter
rss

De stapschoenen kwamen weer goed van pas tijdens onze daguitstap van vandaag.  We trokken naar Oostende voor een vleugje dierenliefde en een snuifje geschiedenis.

Naar tweejaarlijkse gewoonte bezochten we Domein Raversyde - the Atlantic Wall.  Onze kinderen waren helemaal onder de indruk van de verhalen over Wereldoorlog II.  Ook de gidsen waren blij verrast: we kregen mooie complimenten over hoe aandachtig onze kinderen wel zijn.  *blink blink*










0 reacties:

Een reactie posten