De stapschoenen kwamen weer goed van pas tijdens onze daguitstap van vandaag. We trokken naar Oostende voor een vleugje dierenliefde en een snuifje geschiedenis.
Naar tweejaarlijkse gewoonte bezochten we Domein Raversyde - the Atlantic Wall. Onze kinderen waren helemaal onder de indruk van de verhalen over Wereldoorlog II. Ook de gidsen waren blij verrast: we kregen mooie complimenten over hoe aandachtig onze kinderen wel zijn. *blink blink*
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
